Sporty casual street style look

Au trecut putin mai bine de doua saptamani de la ultima postare, desi cand mi-am facut blogul am intentionat sa postez cel putin o data pe saptamana. Am fost destul de ocupata cu diferite treburi si in plus nici vremea de afara nu a prea fost potrivita pentru a poza o noua tinuta. Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, revin azi cu o tinuta sporty casual, cat se poate de simpla, comoda si potrivita in multe situatii. Fie ca e vorba de o zi de scoala sau facultate, o plimbare prin oras, o iesire la mall sau orice alta activitate de acest gen, stilul casual cu accente sport este cea mai buna alegere.

It’s been more than two weeks since my last post, although when I started this blog my intention was to post at least once a week. I’ve been pretty busy with all sorts of stuff and, moreover, the weather wasn’t really perfect for shooting a new outfit. With the appropriate apologies, I’m here now with a sporty casual outfit, that is simple, comfy and perfect for many situations. Whether we are talking about a day of school or college, a walk in the city, going to the mall or any activity of this kind, casual style with sporty accents is the best choice.

5

Daca mi-ati urmarit postarile anterioare, v-ati dat seama cu siguranta ca imi plac foarte mult blugii rupti, in special cei pe care ii port in tinuta aceasta. Acest tip de blugi este un must-have si ii gasiti in orice magazin de haine in diferite forme, culori si modele. Ceea ce imi place la acest tip de jeans este ca pot fi asortati foarte usor si merg in diferite combinatii, atat mai sport cat si casual sau chiar purtati cu tocuri, asa cum i-am purtat eu in ultimul post.

If you’ve been following my latest posts, you probably figured out just how much I love ripped jeans, especially the ones from this look. This type of jeans are a must-have and can be found in every clothing store in different colors, shapes and models. What I love most about this type of jeans is the fact that they are very easy to style and can be paired in different combos such as sporty, casual or even with high heels like I wore them in the previous post.

7

8

Din pacate vara s-a sfarsit si e timpul sa trecem de la fustite si rochite la pantaloni lungi, pulovere si blazere. Totusi temperaturile inca ne permit sa trisam cate putin, asa ca am ales sa port un crop top putin mai lung pe care l-am achizitionat in urma cu (,) cateva zile. Imi plac foarte mult dungile si trebuie sa spun ca detin multe piese vestimentare cu acest ‘imprimeu’. Un lucru foarte important de stiut este ca dungile orizontale au tendinta de a face silueta sa para mai lata, pe cand cele verticale o alungesc si subtiaza.

Sadly summer is over and it is time to leave the skirts and dresses behind and get to the pants, jumpers and blazers. Still, the temperatures allow us to cheat a little, so I chose to wear a crop top that is a little longer than usual which I purchased a few days ago. I am very keen on stripes and I have to say that I own a lot of clothing items with this ‘print’. One very important thing to know is that horizontal stripes tend to add to the silhouette while vertical stripes make it look thinner and longer.

11fav

6

Cand am ales tinuta pe ziua respectiva am dorit sa fiu cat mai lejer imbracata si totodata sa port noii adidasi care imi plac la nebunie. Cei care ma cunosc stiu ca nu obisnuiesc sa port incaltaminte sport in oras, insa am gasit foarte multe modele dragute in ultimul timp si cred ca voi incepe de acum. Deoarece nu era chiar foarte cald mi-am luat si un sacou negru, basic, pe care cred ca fiecare fata il are in garderoba.

When I chose the outfit for that day I wanted to be as comfy as I could and also to wear the new sneakers that I totally love. The ones who know me also know that I do not usually wear sport shoes when going out, but lately I’ve been finding all these really nice ones so I think I’ll start now. Due to the fact that it wasn’t really warm outside, I got a black basic blazer that I think every girl has in her closet.

9

1

Doresc sa multumesc tuturor celor care imi urmaresc postarile si ma ajuta astfel sa imi realizez visul de a deveni intr-o zi fashion blogger. Voi incerca sa devin din ce in ce mai buna si sa ma autodepasesc. Multumesc si celor care intotdeauna mi-au distribuit postarile (Andreea de la 302, o sa te scot la cafea in semn de multumesc) si nu in ultimul rand celor care ma incurajeaza si apreciaza. 🙂

I would like to thank those who follow my blog and thus help me achieve the dream I have to one day become a fashion blogger. I will try to better and improve myself. Thanks to those who always shared my posts (Andreea from 302 I will at least take you out for a coffee to thank you) and the last but definitely not the least, Thank you to those who always encourage and appreciate me. 🙂

10crop

OUTFIT DETAILS

Jeans – ZARA

Top – Bershka (now on sale)

Blazer – random (find similar at H&M)

Bag – H&M

Sneakers – Nike Air Force 1 low

Stay tuned for upcoming posts! With Love!

Leave a Reply

