Welcome to my blog! | Bine ai venit be blogul meu!

Imagine

  Dupa sute de cuvinte scrise, sterse si apoi rescrise, am ajuns in sfarsit la primul meu articol. Ideea de blog mi-a suras de mult timp, insa de fiecare data cand incepeam sa scriu, mi se parea ca nu-i momentul potrivit, ca ceva nu e la locul lui, iar astfel m-am luptat cu gandurile ce nu voiau sa fie asternute in cuvinte. Dar uite ca intr-un final am reusit.

   Inca de mica mi-a placut sa port pantofii cu toc ai mamei si rochiile ei cu paiete sclipitoare. Ma certam cu mama sa imi cumpere rochite cat mai viu colorate si le purtam asortandu-le cu un zambet larg de copil. Mai tarziu, insa, am lasat deoparte rochitele pentru treninguri si adidasi, uitand de frumusetea hainelor viu colorate. Dar cum “prima dragoste nu se uita niciodata”, pe la 15-16 ani am inceput sa indragesc din nou hainele pastelate, rochitele si…revistele de moda. Acum pot spune cu mana pe inima ca sunt mai fericita cand fac cumparaturi si defilez in noul outfit prin fata oglinzii si imi place sa jonglez cu piesele vestimentare si sa le combin in cat mai multe moduri.

    Si totusi..De ce mi-am facut blog? Pentru ca doresc sa impartasesc cu voi, cele care poate va regasiti in randurile de mai sus, ideile mele, gandurile mele si experientele mele. Pentru ca sa-mi creez un blog, un spatiu virtual al meu, a fost de mult o dorinta a mea. Pentru ca vreau sa cunosc oameni care sunt pasionati de aceleasi lucruri ca si mine si nu numai.

     Acum pot sa spun: Am facut-o si pe asta. Si ma bucur, deoarece deja simt o emotie, un sentiment pozitiv, o stare de bine. Sper ca ma veti citi cu placere si ca veti simti toate gandurile pozitive ce le simt eu cand scriu. Imi doresc sa gasesc inspiratie in feedback-ul vostru si la randu-mi sa va inspir si eu pe voi.

      With Love!

Leave a Reply

